torsdag 19 september 2013

Jo, men vi är vid liv

Vi lever och mår bra. Jag har bara varit osedvanligt dålig på att göra blogg, läsa bloggar, läsa mail samt kolla FB, Instagram, etc, etc, etc. Vad jag varit bra på är att göra mest ingenting- mycket skönt faktiskt!!

Fast en del gör jag. Idag har jag t ex rensat massa kök, kramats och flörtat med en liten herre med tjocka kinder, färgat håret kulturtantsrött, hittat nya bloggar att läsa *fast man kan ju tycka att jag borde läsa ikapp mig på de gamla först....*, missat att träna, druckit te, lagat veggoburgare och promenerat. Typ så, men inte nödvändigtvis i den ordningen.

Det är de små, små stunderna i livet som är livet. Och det är helt fantastiskt.

3 kommentarer:

  1. Härligt att höra från dig och jag förstår att du njuter i fulla drag! Fortsätt med det:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. det låter som om du har det fina fisken, bara att flörta med herre med tjocka kinder liksom hujeda mig sånt underbart liv.
    jag håller med dig, om de små stunderna, och för mig alla möten varje dag och nej för fan inte pappersmötenpåkontorgrejen utan mer ögonkastet på gatan eller hejsan hoppsan med en kär vän. såna möten. som är livet.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!