onsdag 29 januari 2014

Sickna bra glas

Är man klumpig får man ha budgetglas. Det har vi hemma hos oss. Men jag tycker ändå de här är superfina!!

 

Och igår behövde jag verkligen, verkligen ett glas vin *eller ja... jag behövde nog en hel flaska!* Men bäbisen skulle ha mat vid sitt sänggående så jag nöjde med mig en bottenskyla av glaset som jag sen satt och mer eller mindre andades in och smuttade på för att till slut hälla ut. Bra glas det där:-) (89:- för fyra på Ica Maxi dessutom- bra där och sen behöver man inte ens ha vin i dem för att njuta fullt ut, man kan ju bara hälla i vin och sen hälla tillbaka det om man är riktigt snål!)

 

Idag är det bättre. Kanske för att jag cyklade hit? Jag vet ju att jag blir gladare/piggare/fräschare av fysisk aktivitet, om det så bara är en liten cykeltur till jobbet. Så varför ska det vara så svårt att ta sig i kragen med det?

 

Och i morrn kommer Molla hem. Då blir det äta kött- karnivorbarnet Molla kräfva dessa ädla råvaror- och virvelvind i köket och skratt som ekar och hallen invaderad av skor igen!

1 kommentar:

Vassego, här är Pratpinnen!