måndag 13 oktober 2014

Nya upptäckter

Antingen går livet i som sirap, hemma med krasslig unge, eller i hundra på jobbet där jag febrilt försöker komma ifatt. Kontraster liksom?
 
I alla fall.... idag  har jag kommit på, efter 18 års föräldraskap, att den lilla grejen apoteket alltid skickar med ihop med penicillin och medicinspruta går att LÄMNA KVAR I FLASKAN OCH FÖRSLUTA DEN MED. Halleluja vilket moment liksom? Förutom det har jag upptäckt U2s senaste skiva vilken är fantastisk, samt att eftersom jag aldrigaldrigaldrig hinner träna har jag ont i både övre och undre ryggdelen samt axlar och nacke (vilket är på temat Skyll dig själv.... jag vet att jag har det coming up när jag inte tränar. Som  ett brev på posten liksom?)
 
Så jag testade Paolo Robertos 15 om dagen, hittade nån artikel i en gammal Expressensida. Och jävvlar vad slut jag blev?! Vi får väl se hur många dagar den här veckan jag lyckas.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!