tisdag 20 april 2010

Hiiiiiii-JAAAAAA!

Lär inte bli mycket bloggande idag heller. Molla är fortfarande sjuk, och har dessutom smittat ner sin kusin! Skitsyster d ä har ju en del att stå i för tillfället, så idag kommer Sanna Barbaren hit för kurering- hur bra det nu ska gå med dessa två vildbasar på samma ställe! Har en känsla av att det kan bli lite halvproblematiskt att hålla aktivitetsnivån nere=) I eftermiddag ska vi påbörja flyttstädning av hennes lägenhet, vid det laget torde de klara sig själva en stund, mormor finns ju fem minuter bort om det kniper (vill poängtera att det inte är några små barn jag lämnar ensamma hemma, de är nio och elva år!)

Sen är det dags för ett av mina älskade Body Combatpass. Märkligt hur bra man kan må av att få slå och sparka i luften en stund? Brukar tänka på X-man, min förra chef eller näbbiga expediter så går det ännu bättre.


Apropå det så var jag och Dr Evil på boxningspass i helgen! FANTASTISKT roligt! Synd att man inte gör sånt lite oftare, när man pratar vuxentid så brukar det handla om bio, äta ute, resa bort nånstans, etc, men det här var oerhört kul! Man blir faktiskt oerhört kärleksfull av att spöa varandra? Och finns det nån bättre lämpad än ens käresta för att trycka på de ömma punkterna för att få en att ge det lilla extra järnet? "Kom igen då! Tryck till! Dina nya träskor är så förbannat FULA! Kurbits är FULT! Förresten så har jag satt handavtryck på fönstret du putsade. KOM IGEN NU DÅ!" Typ så?


Naturligtvis är det jag som är Rocky. Dr Evil får vara den andra- det är faktiskt min blogg och jag bestämmer!

Har fått klartecken för att jag får gå en kurs i bildredigering! En gammal dröm som blir verklighet men som ingen arbetsgivare velat sponsra- det krävdes visst att jag skulle få sparken för att den skulle gå i uppfyllelse=)

Nu mot duschen. Har en känsla av att det inte kommer bli många minuter stilla idag heller......

1 kommentar:

  1. Ha ha, du e för underbar =)
    Å tackar, tar med mig denna paragraf till eventuella skvallriga bloggläsare, det ska nog få stopp på eventulla påstridiga rättsskipare.

    Sköt om dig och ta det lugnt med träningen, din framfart skrämmer mig något...

    /Carina

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!