lördag 2 april 2011

Thankyou. Thankyou very much

Så här i efterhand var jag nog hyfsat mobbad när jag gick i låg- och mellanstadiet- jag var tjock och jag var udda. Men jag minns det inte som att det besvärade mig nämnvärt? Jag fick inte vara med, men jag var inte jätteintresserad av att vara med dem heller? Sen tog jag igen det med att bli en mobbare själv.... DET däremot skäms jag för. Jag har försökt sona mitt brott med att be tusen och återigen tusen gånger om ursäkt, och mit offer är faktiskt den enda av tre från min skoltid jag fortfarande har kontakt med *och jag tror hon gillar mig idag. Dessutom får jag nog erkänna, så här offentligt att det är en fantastiskt cool brud och hon förtjänar allt cred i världen för att hon inte helt sonika slagit ner mig med en stol eller nåt?*

Utrustad med tjockt, självlockigt hår som alltid levt sitt eget liv stod jag varje dag i 11-årsåldern och förstökte betvinga nedan frisyr- bara för att en timme senare beträda skolgården och bli kallad Elivis i en kvart innan det ringde in.

Well... Numera är jag Elvis med flit and I´m darn proud to be as well! Fuck you loosers, fuck you very much!

Published with Blogger-droid v1.6.3

4 kommentarer:

  1. Snyggaste Elvis-kopian på länge:) Och visst syns det att du tappat lite fläsk! Kram

    SvaraRadera
  2. SnyyyygggT! Och jag anar också att det har försvunnit lite bonusfläsk från dig. Snyggt även det.

    SvaraRadera
  3. Tackar ödmjukast damerna, men får nog skamset erkänna att det sista kilot nog är magsjukans förtjänst=)

    SvaraRadera
  4. Jag tror alla bloggare har någon issue med forntiden/samtiden/framtiden.
    Mitt hår ser ut som fido dido om jag inte gör något åt det. Tjockt spikrakt med virvlar.
    Thank you very much.

    [Elvis has left the building]

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!