onsdag 18 maj 2011

It´s a beautiful day

Idag studerade jag min outfit i hallspegeln med en enda, brännande tanke i huvudet: OOOOO VAD JAG SAKNAR MINA RÖDA FINA TRÄSKOR!!!
 
Jag har länge undrat var alla blyertspennor tar vägen. Jag har även funderat på var ena halvan av alla strumppar tar vägen (den frågan är jag knappast ensam om att ställa) men nu har en ny frågeställning dykt upp på min horisont.... vart ända in i glödheta helvete tar spolarvätskan vägen i en BMW? Funkar det möjligen så att spolarvätska är bränsle till den lampa som visar att spolarvätskan är slut, dvs att ju mer man pytsar i desto oftare lyser lampan? Eller? Oavsett när jag sätter mig i den där jäffla bilen lyser nämligen lampan!! En lösning skulle ju kunna vara att köra min egen bil istället, och det ska jag- så fort det inte är körförbud på den längre, och för att få bort det måste Pimpmobilen besiktigas, och det har ajg självklart beställt tid till, vilket jag fick.... i juli. Joråsåatt. Stackars Pimpen. Ensam och övergiven ute på Ömma Modrens gårdsplan=/
 
Nu kaffe, jobb och i eftermiddag ett gäng Odd Molla- checkar på listan: utvecklingssamtal, läkarbesök, samt lunch med min coach. Och det är sol ute. Korta arbetsdagar är bra arbetsdagar=)

3 kommentarer:

  1. Jag kan söndag. Sara kan kanske på söndag. Kör vi? När var hur?
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Åk och besikta nån annanstans för sjutton! Du måste ju ha massor med såna där stationer runtom dig! Kram!

    SvaraRadera
  3. anna: 13?

    Linda: NEJ! Jag är i chock- det är fullt överallt? Jag kan på min höjd tjäna en vecka=(

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!