tisdag 1 juli 2014

En vecka kvar.... nedräkningen har börjat

Dagens på jobbet

  • Jag har just tejpat ihop min trasiga träsko *Don´t worry träskolovers everywhere- jag mailade Nybrotoffeln 23.00 och 06.00 hade de redan svarat och börjat tillverka en ny sko åt mig- superservice!!*
  • Jag kaaaan ha bett min chef fara dit pepparn växer 20 minuter innan hans semester började i fredags.... ett antal mail, telefonsamtal och möten senare har vår relation inte riktigt hämtat sig än kan man väl säga. Vi jobbar dock på den. Men om nån undrar: "det är inte jag, det är du". Very definitivt du (dvs hans) Åff kås.
  • Nästan hela kontoret samt alla mina kunder är på semester. Visst är väl det ursäkt nog att läsa Diana Gabaldon istället för att jobba? Väl? Eller?
  • Idag ska min lilla lilla unge till körskolan. Herregud *och det där blev visst fyra istället för tre*
Men annars är allt fina fisken! Bäbisen sover fortfarande i egen säng, den lokala lunchrestaurangen (nu är de två, av fyra) har förbundit sig att bara servera svenskt kött vilket ökar på mina lunchmöjligheter väsentligt och nån har lagat vår kaffeautomat. Life´s good. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!