torsdag 18 februari 2010

Flinck som få

Idag har min nya telefon kommit.... En tämligen stor anledning till att jag byter blogg (förutom att det var mitt nyårslöfte, den andra funkar inte samt att den är tråkig) är just detta, att jag ska kunna uppdatera via mobilen. Jag lever och verkar nämligen genom min telefon.

Funderade även på om jag i bästa fjortisanda ska lägga ut outfits, bästa medelålderskvinneanda lägga upp bilder på outfits, och i bästa borgaranda lägga upp bilder på mitt hem.

Eller om jag helt enkelt i bästa QFE- anda (Queen of Fucking Everything)ska lägga upp en bild på Thorsten Flinck, som jag såg honom på TV4 igår. Vad i hela fridens namn har de gjort med Thorsten Flinck??!



Eller kanske en mer berättigad fråga: vad i hela fridens namn har Thorsten Flinck gjort med Thorsten Flinck......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!