fredag 26 februari 2010

Helg!

För min del är det ju helg mest hela tiden nu om dagarna, men den här veckan har varit fullkomligt ljuvligt helgig mest hela tiden?

Igår var ju jag och Lilla My i Kungliga Hufvudstaden för lite shopping. En UNDERBAR dag- jag har verkligen världens bästa dotter (döttrar- men jag vet bättre än att släpa runt Odd Molly i en stad....) och vi hade jättemysigt. När vi sitter på ett litet café ringer en dansk designer upp och undrar vad jag har för ringstorlek; jag har nämligen vunnit två guldringar för 6000 spänn i en tävling! Dessutom- och det här folks är kanske största turen av allt- så har tågavgångarna gått som en dans. Kanoners dö, som vi säger i mina hemtrakter!

Nu väntar jag hem Dr Evil och tänkte överraska familjen med död ko i form av entrecote och rödvin (barnen får läsk. Bör kanske tilläggas) och bara njuta av allting. Hoppas jag hinner få till en Fringe från Ninjavideo med!

Jenny Owen Youngs – Fuck Was I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!