onsdag 25 juni 2014

Lite smått pinsamt

Kaptenen har en ny- eller ny och ny, han har hållt på sisådär en månad med det- dålig ovana, nämligen att bitas! Och vi pratar inte små blöta pussar med en slightly touch av tänder- vi pratar hästbett som lämnar märken med perfekta avtryck av åtta små sylvassa bissingar i mammans, eller vem som nu råkar ut för honom, mjukdelar!
 
Jag tycker det är ganska jobbigt. Som förälder skäms man ju nästan lite, som att man missat nåt i sin uppfostran, men försöker påminna mig själv om att han är ju faktiskt bara ett år?
 
Så jag törs inte ens tänka på hur mycket den här killens föräldrar skäms. Jösses!

2 kommentarer:

  1. Visst fan är det jobbigt. V gjorde likadant och då var han ändå närmare 2 år. Jag bet tillbaka till slut. Sen var den fasen över.....Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag tänkte också på honom. Det är ju helt galet ju. Din kapten är ju ändå bara ett år, till skillnad mot den andre... :o

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!