fredag 13 februari 2015

Så det är alltså INTE synd om mig menar ni?

VI har en robotdammsugare. Det betyder att vi inte behöver dammsuga själva på daglig basis. Otroligt lyxigt! Om det inte vore för att den fastnar överallt... vilket betyder att om jag sätter på dammsugaren när jag går hemifrån på morgonen, har den tagit sig max en halvmeter från sin ursprungliga position när jag kommer hem- där den står och piper irriterande- och resten av hemmet är lika skitigt som jag lämnade det. Och när jag kommer hem har jag Kaptenen med mig, och då kan jag inte sätta på den för då programmerar den lille lymmeln om dammsugaren så den inte funkar överhuvudtaget?
 
Så numera har jag alltså
  • två dammsugare
  • ett smutsigt golv
  • återhållet raseri som ger mig magsår
Försökte förklara det här traumat för min kollega, och tydligen faller det här in under kategorin "I-landsproblem" Alltså vad ska man behöva göra för att få lite medlidande egentligen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!