måndag 14 december 2015

Underbart

Det finns tydligen Instagramkonton för precis allting!!

*och jodå. Det går bra att klicka på den. Alla är påklädda, jag lovar*

Min egen hotta dude, med en IQ nog för att göra honom behörig till Mensa, läser typ... aldrig? Eller jo, numera, barnböcker högt, men själv- ingenting. Skumt? Jag har till och med gett honom Röde Orm och Dr Ozzy, men nej- inget resultat. Och gillar man inte Röde Orm, då vet jag inte VAD som annars kan hjälpa?

Jag tror mitt nyårslöfte för nästa år helt enkelt får bli att läsa mer. Det är bra för själen tror jag!

1 kommentar:

  1. Min heting läser enbart för barnen. På riktigt aldrig något annat om vi pratar böcker. Har aldrig gjort o kommer aldrig att göra. Hans favoritbok är fortfarande GummiTarzan...

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!