fredag 30 december 2011

Children, do not try this at home

Kan vi enas om att el är farliga grejer? Och att om man helt nödvändigtvis ska hålla på med sånt bör man vara utbildad? Om man ändå håller på med det, ska man se till att elen av avslagen och om inte, att man inte tar i den strömförande delen. Man bör inte heller stå på ett rangligt bord när man gör detta.

Jag är utbildad. Jag stod på ett rangligt bord. Jag slog inte av elen och jag nöp till stadigt om den ena strömförande sladden.

Fan. Hur kunde det bli så här liksom?

5 kommentarer:

  1. Huvudsaken att du LEVER! Gör INTE om det!

    SvaraRadera
  2. Iiiiiii - hur ont gjorde det??? När jag flyttade in på Hornsgatan stack det ut sladdar i alla taken så jag moterade på kontakter.....i halvmörker med ficklampa mellan tänderna. Joråsatt - bra fruntimmer reder sig själv :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. My god människa! Var lite räddare om dig för sjutton! Kram

    SvaraRadera
  4. - Children, do not try this at home - du är väl vuxen !! men jag är glad det gick bra !!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!