tisdag 3 juli 2012

TRX

TRX är en fantastisk träningsform som innebär att man använder spännband i taket samt sin egen vikt för att träna kroppen. Det innebär också en så inutavhelvetisk träningsvärk så man inte ens når sina egna fötter.

Så om nån ser en ledbruten lodis som hasar runt på kullerstenen i grannstaden idag med oknäppta sandaler så behöver ni kanske inte ringa sociala jouren och åberopa lagen om tvångsomhändertagande för individens eget bästa: det är bara jag som tänkte ta mig ut bland folk och äta lite glass.

Hallå Hallå (De e som de e)

4 kommentarer:

  1. Äta glass känns som en lagom sysselsättning om man = du, har sån infernalisk träningsvärk! Ha det gott i solen.

    SvaraRadera
  2. Haha glass blir bra plåster på såren ,eller träningvärken:) kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Haha.. Jag har hållit utkik efter dig, men än har jag inte fått syn på dig. Kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha - skulle vilja se dig :) Själv ser jag ut som teskedsgumman med allt hår i en liten knöl mitt på skallen.
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!