onsdag 30 april 2014

Att börja dagen med- inget konstigt alls

Den här synen mötte mig när jag kom upp i morse- rosor och champagne!  Det ni!
 
Men för att lägga korten på bordet.... nej. Det är ingen storstilad romantisk gest signed Dr Evil, eller ens en anonym beundrare som brutit sig in i vårt kök under natten och velat uttrycka sin glöd för min svala, väna varelse.  * Dr Evil är f ö romantisk,  men mer av det slaget att skrapa bilrutorna åt mig, eller finkamma nätet efter ett smycke jag nämnde för ett halvår sen och sen istället för att slå in det tejpar fast det på spaghettiförpackningen och väntar på att jag ska hitta det... eller plocka ur diskmaskinen för att jag ska slippa*
 
Den brutala sanningen är att jag gav Dr Evil rosorna redan i söndags när han  kom hem från sin pappa, och champagnen är alkoholfritt mousserande som jag köpte på Maxi igår och när jag sen kom hem kl 22 från Maxi och vi tryckte in all mat i alla skåp fick den inte plats och ORKA hitta andra ställen så dags på dygnet?!
 
Men för ett ögonblick lät jag mig luras faktiskt. ... what a way to starta en onsdag liksom:-)

2 kommentarer:

Vassego, här är Pratpinnen!