måndag 14 april 2014

En sån där bra måndag helt enkelt?

Det finns så mycket här i livet att glädja sig åt... försökte jag intala mig själv i morse när jag skurade micron ren från min exploderade morgongröt. Men sen kom Kapten Nilkrokodil upp och genastglömde jag gröten och lyckoargumenten  hopade sig vid horisonten!
 
  1. Bäbisen är jättejättesöt!
  2. När jag letade efter en handväska till Bäbisen att leka med, insåg jag hur fruktansvärt många snygga handväskor jag har- de bara ligger där och väntar på att jag ska använda dem, och jag hade till och med GLÖMT ATT DE FANNS så de är ju som nya?
  3. Dr Evil har bytt däck på min cykel så nu flyger jag fram
  4. Jag ropade in ett par vinröda Dr Martens på Tradera i lördags kväll för TVÅHUNDRA SPÄNN! Jag repeterar: 200:- Tradera at its best:-)
  5. Det är soligt och fint och jag swishade om min lunchdejt till lunchpromenad i stället.
Ni ser? Livet är bra fantastiskt:-)
 
 

4 kommentarer:

  1. Den sprängda gröten är som bortblåst efter den här superplussiga listan:)
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hm. Får jag låna lite positivism? Jag är aptrött idag. Jäkla påsklov.

    Och vilket kap! Skorna! Jag älskar mina. Till döds.

    SvaraRadera
  3. Vilken måndag! Och skokap är ju så bäst!

    SvaraRadera
  4. Jo. Ja! Bra på alla vis. :)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!