måndag 25 augusti 2014

En sak kan göra mig lite ledsen

Jag gillar mitt jobb (för det mesta) Jag gillar mina kollegor. Eller fel, jag gillar verkligenverkligenverkligen mina kollegor. Men det är en sak som fattas mig?

Om jag skulle gå upp till fikat nu och säga "jag är så himla avis på Ann Söderlund som var så vansinnigt snygg i sin Rodebjer på Guldknappen" så skulle det bli en pinsam tystnad. Sen skulle frågorna komma:

a) Ann Söderlund, är det nån nyanställd?
b) Rodebjer är de som gör påskmust va? Eller vänta, det är en bil?
c) Min fru var ute med sitt tjejgäng på Guldknappen, hon sa att fisken inte ens var genomstekt.

Snälla skjut mig.


Men alltså TITTA på henne? Hur snygg får man vara? Bild snodd från Anns eminenta blogg

3 kommentarer:

  1. Vad är det som hindrar dig? (Borde jag kanske lista ut? Skyller i så fall på att chipslunchen gjort mig dum.)

    SvaraRadera
  2. Agneta, hindrar mig från sidendressen eller från att skjuta mig?;-)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!