fredag 23 januari 2015

Familjekompromisser

Jag är jävvligt förkyld och sugen på att dricka öl med Dr Evil. Eller hänga i min nya stora höga fluffiga säng och se på Disneyfilmer med min Bäbis och äta russin.

Det mest troliga scenariot kommer nog bli att Dr Evil och jag ser på Disney medan Bäbisen trycker in halvtuggade russin i tyggaveln. Ibland får man kompromissa helt enkelt?

Nedan är btw den studentklänning jag är villig att hugga mig själv i en knäskål upprepade gånger med en bordskniv för att få min äldsta dotter att bära (hon är kurvigare och har en supersmal midja och är därmed betydligt snyggare än modellen i denna ska tilläggas!) Och om hon inte vill ha den kan jag tänka mig att gå ned 30 kilo och gifta mig i den. Fast det är nog troligare att Mumlan kan gå med på att ha den kanske.



Fanns på Nelly.com. Jag högg den sista Mediumen. Pilutta er!

3 kommentarer:

Vassego, här är Pratpinnen!