fredag 20 december 2013

Oh. Bara oh!

Nu är de här- min fina Memelievinst! Tro det eller ej så är de faktiskt förvånansvärt bekväma? Jag sa ju redan när jag såg dem på Memelie-eventet i våras att ska jag nångång gifta mig så blir det i dessa- nu har ju jag iaf skorna, så det där med "leva lycklig i alla sina dar" tycker jag faktiskt delvis är hemma nu faktiskt:-)

Lola Ramona Angie: t-strap is in deed da shit?

 I övrigt är läget under kontroll? Molla gör ett kortare gästspel hemma, julklapparna är införskaffade (en ligger på posten och väntar på att jag ska hämta den, men det känns inte som nån brådska) ostpajen står i ugnen och granen står så grann och svart i stugan! Hur går det för er? Börjar julefriden infinna sig?

Också dagens soundtrack- ok att 90-talet kom och gick, men Shakespears Sisters var väl ändå inte tvungna att göra det?

3 kommentarer:

  1. De är svincoola, skorna!
    Jag har väl så mycket julefrid som det går att förvänta sig. Inte så mycket alltså. Men ingen stress. Jag gör mest ingenting inför jul och då slipper man stressa :))

    SvaraRadera
  2. T-strap är underbart. Så snygga skor och bekväma. Otroligt. Nej, ingen julefrid ännu, men många dagar kvar att finna den på.

    SvaraRadera
  3. Riktigt läckra pjucks!
    Här börjar julfriden anas. Något stirrig december för min del...
    Kramar

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!