tisdag 27 maj 2014

Reflektioner of the day

Dagens tre snabba reflektioner
  • Solglasögon är inte diadem. Att börja redan i mitten av mars med att ständigt bära solglasögon uppe i skallen (och aldrig någonsin faktiskt använda dem som just... solglasögon?!) är very big fashion no-no. Orkar man inte gå till frisören måtte det väl ändå finnas NÅT annat kreativt man kan komma på med sin frisyr?!

 

  • Frukostseminarium betyder inte att man kan skippa sin vanliga frukost. Det betyder att man får en frukost till. Man bör fortfarande äta hemma i lugn och ro och starta dagen på ett bra lugnt fint icke-socialt sätt för att på nåt sätt vara mänska resten av dagen?! Lesson learned- check!

 

  • Solskyddsfaktor får fram hårets naturliga  lockighet. Inte visste jag att min ettåring egentligen var hottentott?

1 kommentar:

  1. Nu blev jag ledsen... Det är alltså fel att ha solglasögon som diadem? Fan. Jag som verkligen trodde att jag hade löst mitt bad-hair-life. Fast å andra sidan... hela jag är ett big fashion no-no. Så det matchar ju liksom resten.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!