måndag 11 februari 2013

Det var ju det där med maten ja

Nu frestade Fiona mig med indisk linsgryta, men det visade sig att jag inte hade grejer hemma till det heller.... Men den är uppsatt till nästa måndag i alla fall!

I morrn står jag på mässa hela dagen, iklädd Supermantröja. Dock kunde jag inte ha samma som förra året, så det fick bli en ny. Herrvariant. I Large *ryyyyyyys* Detta trots mina två långpromenader igår, man kan ju tycka att det torde ha eliminerat lite av fläsket i alla fall? Men icke.... 8 kg i v 24. That much för den kostplanen liksom:-) Och nej. Jag vill inte höra att jag säkert är jättesöt ändå och är det någon gång i livet man ska unna sig så on and on and on. Jag är dvärg och har svårt bara att kånka runt på en mage, ytterligare dödkött på det och jag får fysiska problem, och de smärtar mer än insikten att jag ser ut som en heffaklump, tro mig.

Fast i morrn gills inga kostplaner. I morrn är- dramatisk paus- FETTISDAGEN! Det ni!

Och så till lilla mormor....
Asaf Avidan&the Mojos – One Day / Reckoning Song

4 kommentarer:

  1. Oh semmeldagen! Då lär man ju offra sig och klämma nån;) Kram

    SvaraRadera
  2. Men du kan ju inte förstå hur de e att va kort och gravid =P el hur va de nu ^_^

    SvaraRadera
  3. Haha... Ska väl inte direkt säga att du säkert är söt ändå då ju.... Men ät lite semla för mig med för sjutton. Jag har ingen ätit i år nämligen! Kram

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren ska vara på ditt senaste inlägg om Kapten Guppy men jag kan inte kommentera där????
    Tack för mysig lunchläsning! Känns som om jag känner honom lite :)
    Kramar!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!