torsdag 13 januari 2011

Big and chunky

I like ém biiiiig... I like ém chunky... Iron Lady har terroriserat mig med denna och nu sitter den som berget!!

Gick hem tidigare idag och har nu en timme att jobba ifatt.... vilket känns surt. Men men, jag hade ju en desto bättre kvällsbörjan/eftermiddag, så det var väl värt det antar jag=)

Idag har min allra käraste Dr Evil lagat mat åt mig, den stod färdig när jag kom från träningen och han hade spicat till det rätt så rejält, vilket blev excellentum gott!

Frukost: Omelett, keso, blåbär, hallon och mango
Mellis: Kokt ägg- det är inte så dumt faktiskt?
Lunch: Broccolisoppa med ädelostkräm
Mellis: Kokt ägg igen... samt en liten proteinsmoothie eftersom jag skulle iväg och träna
Middag: Kycklingsspett med jordnötssås (vilket jag är allergisk mot, så Dr Evil hade tagit bort dessa och jag strödde pumpafrön på istället!) och wokade sockerärtor, minimajs och blomkål.
Kväller: Grönt te med orientisk (?) smak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!