tisdag 18 januari 2011

Hoppsan- så bra gick det!


Bestämde ju shoppingsstop idag.... blev lite paff när min syster ringde och sa att hon hade mina skor jag beställt- vilka skor?? Jo just det.... i september.... men i alla fall: här är de!=) Och bättre ändå- jag betalade ju för dem för så länge sen med, så det här var bara att tacka och ta emot!

Idag åt vi brie-gratinerade grönsaker, vilket var sådär om jag ska vara ärlig? Eller så var jag extremt hungrig efter att först ha cyklat och sen simmat (jeeeeez, vad jag hatar att simma! Jag vill typ dränka varenda medelålders tant som finns i hela bassänge!!) och så var det kycklingsklubbor till, vilket jag ärligt talat tycker är lite slemmigt?

Dock: vi har äntligen bestämt oss för att gå och titta på terrakottaarme´n! Förhoppningsvis får vi med oss Skitsyster d y med. Hotell, hotellfrukost, stadspromenad, museum och kanske en och annan fika nästnästa helg=)

4 kommentarer:

  1. Läcker lila färg, kommer att passa utmärkt när snön töat o du åter kan gå på trottoarerna utan fara för livet.
    Och ni måste absolut besöka terrakottasoldaterna, väldigt intressant o sevärt o i häftiga lokaler.

    SvaraRadera
  2. Hallå,
    Tävlingen om GOJI-bär är avgjord, du finner resultatet här
    http://wellnessfight.ninjus.net

    SvaraRadera
  3. blir glad av ditt bloggnamn: )

    SvaraRadera
  4. Åh vilka snygga Converse! Och ÅH vad härligt med hotell och terracotta-armeér! Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!