lördag 27 augusti 2011

Dagens dagbok

Eftersom jag numera inte har nån fantasti, eller rättare sagt inte så¨mycket tid att fantisera, har jag varit lite deprimerad på bloggfronten på sistone.... För nån vecka sen kom jag åp min blogg och började botanisera i den: och GISSA vad mycket roligare jag var förr?? Finns många anledningar till det tror jag.... får bli ett separat inlägg kanske. Men tänkte testa att slänga in lite gamla blogginlägg från min förra blogg. Kanske inte så mycket för er skull som för min egen.... jag tyckte jag var rolig i alla fall=)

30 juli 2007 kl. 18:08- En ska bort!

Låt oss titta på dagen so far:

Fästing mellan tårna
Inte bara en, utan två kraschade datorer
Hittade efter en rekommendation av Dr Evil nån gång vid jul, äntligen Miss Lis skiva- letade hysteriskt i början av året, men har på sistone glömt bort det men kom på det efter en notis i dagens DN
Har små kliande hårstrån över hela kroppen

En av dessa faktorer ska alltså bort, och passar inte in i den allmänna dagsstatusen. Och svaret, är, mina damer och herrar, meine Damen und Herren, ladies and gentlemen.... MISS LI! Strålande skiva, underbar kvinna, superröst som raspar bort tillochmed fästingen mellan mina arma tår, samt sköljer bort alla sorger. Om ni inte redan hört den- gå till er lokale skivhandlare redan idag! *ty ladda ner är olagligt och bedrägligt, och så gör man dessutom bara inte mot Miss Li*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!