måndag 15 augusti 2011

Tillbaka i verkligheten igen

Tillbaka på min blå kontorsstol i verkligheten. Fortfarande lite blåslagen, fysiskt ganska utmattad på gränsen till nyvaken men mentalt pigg som en lärka. Ikväll ska jag packa upp, läsa ikapp nyheter, läsa ikapp bloggar och Facebook samt lägga upp de vanliga veckorutinerna med matsedel, träning, barnaktiviteter etc. Hela jag känns ungefär som om jag haft en extremt lång semester, från midsommar till nu i princip och jag har nog aldrig gripit mig an hösten med sån tillförsikt och energi- är det inte bra så säg?
 
Dagens detta-trodde-jag-aldrig-om-mig-själv-men-vad-gör-man-inte-för-sina-barn: 2 st biljetter till Eric Saades konsert införskaffade. Brrrrrr......

4 kommentarer:

  1. Grattis! Till att du är hemma igen, och att du genomförde de två veckorna. Jag tycker det låter väldigt spännande.

    Erik Saade, men du måste inte gå själv va?

    //Singelmamman som inte kan logga in här!

    SvaraRadera
  2. Oh gud. Jag beklagar! Själv RÅKADE jag befinna mig i ett köpcentrum samtidigt som honom när han uppträdde.Så snabbt som möjligt tog jag mig hem och sedan satt jag i fosterställning i duschen och skrubbade mig med en scotchsvamp i timmar.
    Fy fan! *ryser*

    SvaraRadera
  3. Erik Saade........
    Nu har du ju en hållhake på din unge resten av livet;) "Kommer du ihåg när jag följde med dig på Erik Saade"......
    Min 12-åring tjatar och vill följa med mig på Motörhead i december i stället:) Kram

    SvaraRadera
  4. Wow vilken upplevelse de senaste veckorna måste ha varit! :)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!