torsdag 18 april 2013

Än mer otillgänglig än innan

Kommer vara om möjligt ännu sämre på att både uppdatera och kommentera de närmaste dagarna- min telefon gick i kras igår kväll! Ack och ve, ack och ve:-(

Vi var hos barnmorskan igår, idag går vi in i v 34. Förmodligen är vi det tråkigaste par hon nånsin haft att göra med- allt är normalt, allt ligger precis på kurvan, alla värden ligger inom det normala precis på medianen, jag mår jättebra och nej, det är inget direkt vi undrar över eller vill fråga om? Det enda hon egentligen har att ta till är att hon skrivit en stor, knallgul postit om att hon måste komma ihåg att ge oss den startkitväska man tydligen får gratis i vårt landsting. Typiskt- vår barnmorska är helt fantastiskt bra så man borde egentligen passa på att utnyttja henne mer! Synd på så rara ärtor liksom?

Jag har jobbat hemifrån sen kvart över sju och väntar egentligen bara på att det ska sluta regna så jag kan ge mig iväg till jobbet. Jag MÅSTE till jobbet idag, vi ska få tårta *eller ja.... skit i tårtan, men killen som bjuder har fyllt 40 och är definitivt värd att fira!* och jag har massor att göra. Typ interaktiva grejer med andra människor, sånt man måste göra på plats. Så jag får nog egentligen bara ta tjuren vid hornen och ge mig iväg nu med den mentala bilden att "lite regn har ingen dött av" Brrrrr.

1 kommentar:

  1. Härligt det låter att ligga så bra till ändå! Själv gjorde jag dem nervösa med att ha hoppat ett steg på kurvan en gång och vara så tjock att jag var tvungen att göra ett glukosbelastningstest! Vem har du? Den jag hade andra gången var GUUUUULD!! Maria tror jag hon hette. Första tanten har jag förträngt.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!