måndag 29 april 2013

Helg med klänningar, hallonpaj och monstervrål

Måndag, och en rivstarts-sådan också!
 
Helgen var i princip perfekt? Förutom en liten miss med att försöka storhandla lördag förmiddag- det gör vi ALDRIG annars, vi handlar vardagkvällar efter åtminstone klockan 20, helst 21- blev det tantvil, och därefter årets första grill hos Barbie och Björnen.
 
Söndagen bjöd på bäbisröj, och därefter event på Memelie- fatta att både få träffa dessa fantastiska brudar live och dels få se, klämma och känna på alla dessa helt fantastiska klänningar. Jag ooooo-ade och aaaa-ade och kände mig till slut helt sjuk!!! Nu känns post-preggoperioden mer efterlängtad än nånsin kan jag säga:-)
 
På kvällen gjorde jag årets första hallonpaj *mycket "årets första" här känner jag?* och sen ramlade jag i säng. Inte till nån större nytta dock då vårens alla fåglar plågar en av kissarna så 03.45 började han vråla i högan sky och vandra fram och tillbaka i alla fönster..... idag är jag D.Ö.D. Totalt.
 

2 kommentarer:

  1. vad kul att du var på eventet, det lät riktigt roligt det,. Mindre roligt med galna katter.. :) Fast hallonpaj? MMMMMmmm.
    kramar

    SvaraRadera
  2. Åh!
    Jag hade så gärna varit på det eventet och velat klämma, känna och prova!
    Trist med kattvrål mitt i natten...
    Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!