måndag 13 maj 2013

Gulle ni!

Tusen tack för fina kommentarer om både min rultiga rock-preggo-look, och om lyckan i Dr Evils jobb. Ni är för söta vet ni?
 
Det har varit en fantastiskt skön långledighet, dessvärre utan den onde doktorn som passat på att besöka sina päron- jag pallade inte 4 timmar bil fram och tillbaka dessvärre- men med en hel del vilande, vilket är min nya favorithobby....
 
Nu ska jag masa mig iväg för att
a) hämta ett paket jag TROR jag vet vad det är och som jag isf flashar senare ihop med den hjältenominering som hör till!
b) hämtar mina nya röda träskor och ber till högre makter att de passar
c) tvättar upp alla bäbiskläder som ska in i en byrå+väska för att snart användas
d) betala in ett löjligt lågt priset för en bärpåse jag hittade på Blocket
e) laga grönpepparbiffar till min familj (fast när jag tänker efter så måste det dessvärre bli det jag börjar med....)
f) göra matsedel för resten av veckan inklusive meatfree-dagen vi missar idag och sen åka och handla den
 
Det är min afton det! Vad ska ni göra?

3 kommentarer:

  1. Jag har läst ikapp. Och jag undrade först om du fotat dottern, letade efter en valrossliknande gravidkvinna och såg en ärta! Snygg också. Kom gärna och jaga mig med barnvagnen!

    SvaraRadera
  2. Jag ska såsa soffa och kanske krysta ur mig ett inlägg. Inspirationen tryter för stunden......Kram!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!