måndag 17 oktober 2011

Höst

Oooooook. Jag borde tagit yllekoftan idag. Men den outfit jag har är å andra sidan en bra outfit, lite kall bara?
 
Nu är jag gräsänka i en hel, lång vecka.... jag hade nästan glömt tidsaspekten på det. Man blir snabbt bekväm med markservice- och intressant att notera är att när jag drog på bootcamp i två veckor lyfte Mumlan huvudet från datorn och sa "hej hej, ha så kul mamma"- när Dr Evil skulle åka i EN vecka ylade hon i högan sky och ifrågasatte varför han var tvungen att vara iväg?? Jaja. Jag väljer att se det som att han är en bättre läxresurs än vad jag är. Nånting annat kan det ju inte vara? Jag börjar veckan med tvättstugan, handling, en farväl-och-lycka-till-aw och en Göteborgsresa. Det här blir toppen.
 
Man vet att det är höst när man möter den sedvanlige farbrorn på väg till jobbet, p åsamma plats som alltid rastandes sin strävhårige tax, som alltid iklädd tweedkostym och putsade lågskor, men eftersom det nu ju som sagt är höst har han kompletterat med en toppluva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!