lördag 8 oktober 2011

Rosor och choklad

Rosor och choklad. Så börjar lördagsmorgonen. Inte alltför fel- jag gillar inte choklad men ungefär två dygn var tredje månad frossar jag, och jag har inga som helst tvivel på att det är hormonellt betingat i det läget, vetenskapligt bevisat eller ej. Annars tycker jag bara om choklad om det är kladdigt, typ som fondant med grädde eller i en bakelse. Ren choklad är overkill.

Ner på stan och köpa träningskläder till Odd Molla, samt träskoboots till mig, kanske. Det beror på om de är sköna elller inte, så gammal och förnuftig har jag blivit! Ska även se om jag hittar en skoaffär som säljer Duffy, skickade efter kängor från Ellos men 38:or är väl stora, medan 37:or samma märke men annan sko är väl liten... och jag VILL HA de kängorna! De är fantastiska och jag har trängtat i flera år efter den mer äkta Dr Martens-varianten, men Dr Martens är tyvärr inte för mina fötter alls, vi kommer verkligen inte överens.

Men först mer choklad. Det är tre månader till nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!