fredag 7 oktober 2011

Me&the Shoe Devil

Herregud. Jag har inte kunnat sluta tänka på dessa på ett halvt dygn. Och då gick jag ändå rakt förbi dem i affären, jag kastade bara en blick på dem på vägen upp i trappen? Underliga äro tha ways of the Shoe Devil
 
Förövrigt är det fredag, jag har dessvärre bilen till jobbet så nån kontors-AW är inte att tänka på.... ikväll blir det avocadokyckling, rödvin och, med lite tur och vääääldigt mycket övertalning av Dr Evil, Charlies Angels första filmen med da Molla. Best of the beast helt enkelt!
 
Apropå den eviga diskussionen om True Blood tog Septemberflikka upp en väldigt stor och viktig del av fenomenet: musiken. Så fort jag kommer i närheten av ett medium som inte är min telefon *läs "min dator"* ska jag lägga in Spotifylänken till världens bästa playlist med country, growlmetalballader med sunkiga trummor och alligatortänderna klapprande i bakgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!