fredag 20 augusti 2010

Aftonens begivenheter

Ikväll ska här sugas kräftrumpa!! Kräftskiva med nya jobbet, och min korridorsgrannen är ryss (med en uuuuunderbar brytning) och har laddat frysen med äkta rysk vodka=) Jag dricker inte ren sprit, men tänker göra ett undantag för hans omtalade flaskor- iaf en ytterst liten del av det. Smaka tänker jag iaf- en sån dialekt MÅSTE man ju bara premiera!

Molla ska på konsert. Hennes mer sunda syster ska på träningsläger. Tror nån att hönsmamman kommer att kunna slappna av en endaste sekund? Trorintedetva!

2 kommentarer:

  1. Tackar och bugar!
    Fast vettetusan om jag är så modig, snarare korkad i kombination med nyfiken.

    Kräftor är ruskigt gott, nästan lika gott som vattenmelon. Förra helgen blev jag jätterisig efter att ha tryckt i mig ett paket kräftor det har jag aldrig blivit eftr att ha ätit vattenmelon.

    SvaraRadera
  2. Jag drar hellre i mig spriten än suger kräft-rumpa! Ha det så kul och försök för guds skull inte att supa omkull en ryss;) Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!