måndag 23 augusti 2010

Regnet det bara öser ner

OK. Skjut aldrig upp saker du kan göra på en gång. Rasade "hem" till hotellet efter en tämligen hård arbetsdag och landar i en fåtölj. Pratade nån halvtimme med Dr Evil, vars frånvaro här är en av många nackdelar med att jobba borta (jupp, jag tror ni börjar fatta: jag HATAR verkligen att sova borta!!! Jag vill hem! Om nån missade det så upprepar jag: JAG VILL HEM!) och småtränade sen på den fluffiga mattan golvet bestod av. Sen gick jag upp till översta våningen där det enligt ryktet skulle ligga ett gym- jag kallar inte fyra maskiner för gym, men det dög utmärkt åt mig och spenderade ca 20 minuter där eller nåt *maskiner är verkligen skittråkiga? Ge mig nån som skriker åt mig att öka takten och ett gäng andra att tävla med, det är enda sättet att sätta fart på en så lat människa som jag=)*

Sen skulle jag ta min sen hela dagen efterlängtade promenad längsmed kajkanten. Alla har sett väderleksrapporten va? Ösregn och snålblåst! Jag är genomsur, var hungrig men det var liksom inte läge att smita upp till hotellets restaurant, så jag sprang in på närmsta Tempo och hittade en baguette med räkor och vissen dill; håll tummarna för att jag mår lika bra i morrn som jag gör idag=)

Så nu häckar jag här. Ensam. Utan barn. Dr Evil-lös. Men i morrn blir det hotellfrukost!!















2 kommentarer:

  1. Jag lider med dig! Men som sagt, du har en hotellfrukost framför dig:) Stooor kram till stackars ensamma du på hotellrummet:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att hotellfrukosten var bra :o)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!