söndag 29 augusti 2010

Ojsan

Jag har just upptäckt nånting om den moderna tidens kommunikation? Om man har nån form av konflikt, meningskiljaktighet eller helt enkelt en fnurra på tråden av nåt slag med nån, så är det HELT onödigt att kommunicera om det eller försöka lösa det!

Såna saker löser man genom att ta bort den man inte håller med/gillar/föraktar/helt enkelt inte orkar med på Facebook.

Tja..... vad ska jag säga? Rackarns. Så synd. Jag antar att detta innebär att vi inte ses mer. Jag menar- det är en sån oåterkallelig grej att stryka nån på FB liksom? Så olycksbådande fördömande på nåt sätt? Jag tror jag måste lägga mig i fosterställning nu ett tag för att komma över den här förlusten. Såna pärser tar verkligen på psyket! Får se vad jag tar mig till i min desperation och förtvivlan över detta- kanske nåt så drastiskt som att- håll i er- skita i att sätta tillbaka korken på tandkrämstuben! Eller inte para ihop mina strumpor i lådan! HA! Där fick hon allt!!!

Jodåsåatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!