fredag 27 augusti 2010

Pengarna ska rulla det är min paroll, pundigast i världen jag har ingen koll....

Sicken fyndaredag jag har haft! Sköna slantar har runnit ur min stackars plånbok, men dels lät jag min drömkappa glida mig ur händerna på Tradera häromdagen, dels är det saker jag funderat över ett längre tag och slutligen har jag pluggat Maskindirektivet hela dagen, så nån belöning var jag värd!

Jag har ju länge trängtat efter supersnygga Lindas supersnygga klänning, och idag när jag gick förbi Kappahl fick jag en ingivelse (som iofs kan ha gjort med rabattchecken på 25% på just Kappahl att göra- tänka sig!) och vad hänger där på en galge till halva priset pga en brusten söm, om inte den ljuva skapelsen i svart!!

Den här högg jag den sista av på Kicks: jag skulle ändå köpa en Simply Soap för450, och halva min Warm Cotton har gått- nu fick jag fyra för 699! Sen behövde jag en foundation- och de hade Dior för halva priset, samt en concealer (vilket blev en budgetvariant från Isadora, men ärligt talat så är concealers en av de produkter jag faktiskt aldrig fattat vitsen med att köpa de dyra: concealers, nagellack samt bodylotion kan man lika gärna snåla på för det är så otroligt skiftande kvalitet ändå, det har inte med priset att göra?

Nu ska jag laga korv till min stackars familj- slutslösat för idag=)

1 kommentar:

  1. Visst är klänningen lovely! Ska nog ragga tag på en svart jag med;) Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!