måndag 23 augusti 2010

Ingen kamera

Det börjar reta mig en hel del att jag inte har nån ordentlig mobil...
Sitter just nu på arla morgontåget på väg ner till Göteborg, men kan
inte ens surfa normalt. På vägen ner hit såg jag en helt magnifik
soluppgång- men jag har ju ingen kamera. Skulle lyssna på nån ljudbok-
men dem här har ju inget minne överhuvudtaget så jag har inte kunnat
lägga in nån...

Det blir helt enkelt att ta sig i kragen lite och se till att leta
rätt på en tror jag! Har ju lite egentid ikväll om inte annat... Jag
är en riktig hemmagris och gillar ICKE att vara borta. Det här är bara
en tvådagarstripp, men det räcker för att jag ska tycka det är för
mycket. Dessutom har Mumlan varit på träningsläger hela helgen, så
förutom en kortis vid middagsbordet igår har jag inte sett henne sen i
torsdags:(

Men det är ju fint väder i alla fall!

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!