onsdag 18 augusti 2010

Ännu ett djur i menageriet at QfE-place!

Tillbaka i verkligheten, om än tillfälligt. Det är ett fruktansvärt tempo just nu känns det som? Jag har nytt jobb, skolstart med allt vad det innebär efter ett låååångt sommarlov och helt plötsligt är inte glasspengar lösningen på allt längre, Dr Evils övernattningslya ska läggas ner och saker flyttas från A till B (där A är ett komplett hem och B- här- är en yttepytteliten lägenhet som redan är fullt!) och jag har ett gäng jobba-borta-på annan-ort framför mig. Jag vill ha det som den där reklamen där en kille har flera händer!!! Roligt, men tröttande. Väldigt tröttande. Så där tröttande så att man inte kan sova på nätterna, utan ligger och vrider sig till 1-2? But why, O why måste det bli så???

Odd Molla har äntligen fått sin älskade hamster... Lajka. Hon är jättesöt och utvald enbart på grund av sitt- citat Skitsyster d y- dampiga temperament. Odd Molla BEHÖVER faktiskt en hamster som kan matcha hennes eget tempo=)

Observera att det inte är hamstern på bilden som skrivit inlägget....

Nu ska här lagas falukorvsplanka igen! Inte jag dock, jag ska ha lax på min planka. Resten av familjen är dock övertygad om att man kan dö av Omega 3 så de kör på näringsriktig charkuteriprodukt istället!

1 kommentar:

  1. Klart barnet ska ha en hamster! Hade en angora-hamster när jag var barn. Vi hade storsorg hemma när han dog och begravde honom i morsans potatis-land;) (Icke populärt;) Kram!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!