måndag 31 januari 2011

Spontanshopping

Spontanshopping är alltid kul, det piggar upp lite i vardagen. Dock ska man kanske inte vara så spontan i VAD man spontanshoppar- t ex är det jättejättedumt att spontanshoppa en 50" TV när man bor i en skokartong; och ännu dummare när man redan har en 42" som man nu inte har nånstans överhuvudtaget att ställa tills dess att den är såld?
 
Man skulle ju kunna lämna tillbaka tv-n. Eller flytta till större lägenhet. Jag tror det får bli det sistnämnda- I löööööv stor TV=)

5 kommentarer:

  1. Du kan ju alltid skänka den överblivna teven till ditt lilla kusinbarn vars teve är gått sönder... ;))

    Kram från kusinet

    SvaraRadera
  2. Jag bor också i en skokartong! :)

    SvaraRadera
  3. Haha! Så det blev en 50-tummare;) Har en man som suktar efter det här med! Kram

    SvaraRadera
  4. omg. jag insåg precis att jag också behöver shoppa ny tv snart. även jag bor i ett alldeles för litet hus. men en femtitummare hade inte varit fel! helt lagom

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att hitta din blogg och vad roligt att känna igen andra nyfunna bloggar jag precis har börjar läsa.

    Jag hittade dig genom en googling, fast jag letade egentligen efter en annan queen. Kul blogg och kul med stor tv.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!