onsdag 2 november 2011

Heminredningen Gud glömde

Jag köpte och satte upp nya gardiner igår. Det blev verkligen jättebra! Det blev sådär himla fint så man tänkte "åååå vad mysigt! Jag skulle ha lite sidenblommor till det här med, i vita glaserade krukor? Och kanske ett omtag i spets, och en virkad duk i pastellfärger? Jag VET- en bullig ljusstake i glas med med fina ljus som kan stå och damma igen, undras om man fortfarande kan köpa mintgröna, och så natligtvis ljusmanchetter i samma färger som sidenblommorna?"
 
Brrrr.... jag säger bara det. Brrrrr. I kväll ska de ner igen- jag har faen i mig drömt mardrömmar inatt om att Sue Ellen från Dallas jagade mig med en martini i högsta hugg, ackompenjerad av Jacob Dahlin, Susanne Lanefeldt och Cia Berg!

4 kommentarer:

  1. Hahaha.... ja ibland blir det inte som man tänkt!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha - ser drömmen tydligt för mig :-)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ja, en bild tack! Vill ju vara helt säker på att jag inte har/köper dessa gardiner.

    Jamen tänk om jag råkade bjuda hem dig!?!?! Vill ju göra ett bra intryck.. typ .. helst... eller... fönster? Va?

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!