onsdag 16 november 2011

Stort gäsp

Klockan är snart halv åtta. Jag har åkt tåg sen klockan sex och jobbat lika länge. Överlever jag den här dagen överlever jag allt:-) Det finns en viss charm, om än udda sådan, i vetskapen i att man riskerar att bli kroppsvisiterad på jobbet liksom? *fenomenet. Inte upplevelsen. Men det är ju inte direkt en vanlig dag vid skrivbordet iaf? Och nej. Jag har klarat mig hittills. Måste bero på min ärliga uppsyn... *

Rättelse: överlever jag fram till efter 9:e november överlever jag allt. Satnam hakuna. Hör jag en enda till säga " å så kör vi så det ryker ända in i kaklet" nitar jag den jäveln dock.

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

  1. citerar; "överlever jag fram till efter 9:e november överlever jag allt". slut citat,
    Jag är glad att du överlever, för det är idag november den 16:e.... ;)

    SvaraRadera
  2. För min del är det "nya spännande utmaningar" som utlöser vansinnet ;) Innebär ju alltid jävelskap i någon form. Just nu personalneddragningar och kostnadsbesparingar :(

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!