fredag 15 juni 2012

Dagens äventyr

Jag välkomnas ombord på Östgötapendeln, för vidare färd mot Norrköping och studentfirande av den mest störiga, uppkäftiga kontroversiella tonåring jag nånsin träffat på... *Behöver jag tillägga att jag älskar henne från djupet av mitt hjärta och redan nu sitter och snörvlar över hur fin hon kommer vara?*

Fina Nina. Må livet bli lite rättvisare mot dig nu när skolvärlden äntligen är bakom dig. Å andra sidan- jag är trygg i förvissningen att livet aldrig nånsin kan besegra en tjej som brukar börja dagen med att förklara för sin spegelbild hur fucking awesome den är! :-D Aj lööv ju. Ju knåw it.

3 kommentarer:

  1. Fint......
    Och det är fan inte lätt att vara ung i dag. Är glad att jag börjar bli gammal och vis;) Kram

    SvaraRadera
  2. underbat! gila detta med spegelbilden! kram Nilla

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!