måndag 18 juni 2012

Influensa-ish

En rejäl träningsvärk i kombination med förlamande trötthet är ingen höjdare- det känns som om jag har influensa ungefär....men det har jag inte. For the record. Jag är bara gammal, tjock och otränad!=)
 
Såg ett oerhört intressant program om vegetarisk matlagning igår, tror det var svt24? Ska leta efter det och se det i sin helhet, det var verkligen jättebra (förutom avsnittet om tång. Det var enbart läskigt) Vi tappade tyvärr våra Meatfree Mondays, det slutade med att i princip bara jag åt vegetariskt, eller så hade jag köttrester från helgen jag var tvungen att göra nåt med, men däremot har vi blivit bättre på vegetariskt överlag, vilket jag antar var syftet med kampanjen. Men nu är rätterna lite slut för tillfället, det var kul att få insipration till nya- polenta t ex var jättelängesen jag åt, det var nog när Mumlan var liten tror jag?
 
Nu blir deti alla fall ett ofrivilligt träningsuppehåll fram till torsdag. Kvällsmaten intas på stan, och jag ska banne mig hitta nåt gott vegetariskt tror jag! Samt efterrätt. Man BEHÖVER efterrätt när man har... typ... influensa. Så det så!

2 kommentarer:

  1. Klart du ska ha efterätt nu när du har träningsvärk och allt :) Kram

    SvaraRadera
  2. Träningsvärk är icke att leka med. Dessert är ett måste då;) Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!