tisdag 12 juni 2012

I may look calm, but in my head I have already killed you three times

Idag har jag en heeeelt fantastisk urringning, defintitivt för fantastisk för Mårrans land men hey- kan man ha fläckiga kläder, fula kläder och förmodligen inga kläder (det har jag dock inte provat. Vill bara förtydliga det!) kan man säkert ha en fantastisk urringning också utan att nån märker det. Jag är trött, låg och orkeslös samt har en sugande stark känsla av att vilja slå nån på käften? Not a very good tisdag med andra ord. Men ikväll ska jag och- håll i er nu!- Molla dansa Afro. Sånt blir man glad samt får hår på bröstet av! (Ett klassiskt citat som vid ett tillfälle fick Mollas faster att förvånat kika ned i sin urringning: Va? Hur kan man få hår på bröstet av att äta glass? Jag som äter MASSOR av glass?!)
 
Ägnade gårdagen åt att först laga dagens middag, sen matlådor tills idag, sen förbereda dagens middag *2 kg hjort i 100 grader i 12 timmar is da shit!*, dvs hela kvällen lagades det mer eller mindre mat? Naturligvits glömde jag matlådan hemma. Jag är bitter.
 
I morrn ska jag testa TRX.... nån som har nån input i det ämnet? "Gummisnoddar i taket" samt tillägget "Intervall" kändes som en bra garanti för träningsvärk tyckte jag! Och träningsvärk är bra värk! Hoppas ni får en fantastisk tisdag, med eller utan träningsvärk. Thank you for listening, over and out....

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en riktigt bra tisdag. Alternativt att du hittar någon att slå på käften!

    SvaraRadera
  2. ha ha ha du är min absoluta favorit...Att vakna ..vara yrvaken och få mitt första men absolut inte sista fnitter här... är bara så:))

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!