onsdag 13 juni 2012

Handlöst, hopplöst förälskad i en handväska!

Här i bloggen har jag nog inte tjatat så mycket, men IRL har jag plågat min omgivning med eviga väskdiskussioner på sistone....  Jag vill ha en STOR väska, jag vill ha plats med mina vanliga grejer, träningskläder, en dator och det ska fortfarande vara en handväska. Ni fattar dilemmat?

Och just den grejen att hitta precis vad man vill ha? Jag har mer eller mindre dammsugit nätet, jag sprang ifatt en tjej på bussen och frågade var hon köpt sin, jag har suktat, trängtat, funderat, mätt och...ja. Varit angelägen helt enkelt=)

Men nu är den här! Från Pieces, i vackert mjukt slätt konjaksfärgat läder och precis, precis så alldeles underbar som jag trodde att den skulle vara.

Och tjejerna på Mandel Design är i sanning de bästa. Faktiskt! Jag beställde en snålvariant på torsdagen, fick den på fredagen, returnerade den på söndagen och beställde den här på måndagen, den kom idag och fakturan är redan justerad och jag har fått goda karameller i paketet och gulliga mail. Love them!

Bild lånad från Mandel Design
Jag är kär. På riktigt.

9 kommentarer:

  1. Åh, grattis!
    I know the feeling! :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen superservice! Jag blev handlöst förälskad i ett par knallrosa skor med röda snören i helgen så jag känner igen mig :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Jag älskar väskor och de måste vara PRECIS så där som man vill ha dem för annars blir det bara fel. Kul att du hittat din modell. Kram

    SvaraRadera
  4. jojo, ibland är det bara en väska som krävs för att man ska vara däruppe i himlen:)) Gumman..leta upp mig få fejjan:) kram kram goaste du:)

    SvaraRadera
  5. Ojoj den var supersnygg! Väldigt bra service! Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Svinläcker! Klart man kan bli kär i en handväska:))) Kram

    SvaraRadera
  7. Jättesnygg! En sån skulle jag oxå kunna tänka mig. Till och med min mynta skulle få plats!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Schysst! Sån service är guld värd.

    Ha en fin sommar du med!

    kram

    SvaraRadera
  9. SÅÅÅ fin väska...jag gillar din blogg:) har du twitter eller fb att följa dig med ????

    Vill du ha inrednings inspiration..kolla in min blogg:)
    ha en kanovecka

    LOVE Maria på inredningsvis.se

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!