söndag 3 juni 2012

Söndag morgon

Det är söndag morgon, jag vaknade rent obscent tidigt- halv åtta- och kan inte somna om. Två saker slår mig:

* När man drömmer väldigt skumt, så skumt så man vaknar av det och det går dithän att man måste väcka mannen i sitt liv för att fråga om han tycker man liknar en ewok, och han reagerar med att faktiskt tänka efter och ta frågan på allvar innan han svarar ("nej", tack och lov!), då är det kärlek.

* Att jag inte bara klär på mig och går upp och GÖR nånting istället för att plåga mig kvar i en sommarstugesäng gnisslig som en halloumi är otrolig korkat. Promenad kanske?

Eller så kan jag ju ligga kvar och fantisera här ett tag till så kanske jag identifierar mig med fler Starwars-figurer.

Det är mer jag liksom

4 kommentarer:

  1. Hade du frågat mig om samma sak hade jag svarat vet inte. Har aldrig sett Star Wars. Men ligga kvar i sängen hade jag alltid gjort. Nu är du mig uppe i alla fall. Ha en härlig söndag.

    SvaraRadera
  2. Jag vaknade också halv åtta i morse. Och var tacksam över min sovmorgon;) Tycker visst att du kan stalka mig nästa gång jag är i faggorna:))) Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!