fredag 23 september 2011

Från pest till kolera till party!

Var på workshop hela dagen inne på mitt hemmakontor, och återvände idag till verkligheten och med den en dignande mailkorg. Senaste veckorna har sagda mailkorg i princip bara innehållit tråkgrejer, och idag innehöll den bara såna där laddade avsändare ni vet, såna man väntar in i det sista med att öppna och läser sist- typ motsvarigheten till bruna kuvert i postlådan liksom? Men idag fanns inget annat att läsa först, alla mail var lika jävliga och lika olycksbådande *utom ett. Det var från en kille som skulle sluta och gör sin sista dag idag- och det är ju inte heller nåt kul!*
 
OCH GISSA VAD?? Alla mail var bra. Alla mail var såna som löste upp mina knutar. Alla mail gav mig ett leende på läpparna eller en suck av lättnad. Hur underbart är det inte att börja sin fredag så?
 
Nu ska jag börja jobba på riktigt. Behövde en mikropaus mest- var verkligen inte inne på en endaste blogg, mailkorg eller Facebooksida på hela dagen igår! Rätt coolt faktiskt? Och det här blir det sista idag med, ikväll ska jag umgås med mina fina familj för första gången på en vecka, och för att undvika att barnen låser in sig på sitt rum, Dr Evil ger sig ut och springer eller jag sätter mig framför datorn har jag bokat in ett restaurangbesök. Häpp!
 
En sak förmörkar min mailhorisont dock... varför envisas Ellos med att skicka rabatter till mig på deras tjockismode?? Detta om något är väl ett bevis för att Ellos aldrig hänger med riktigt i svängarna....
 

3 kommentarer:

  1. Ha en underbar fredag! Själv har jag (egentligen) båda mina tonåringar den här veckan, men dottern är på klassresa och sonen hos sin flickvän så jag behöver inte göra annat än att ligga i soffan och pilla mig i naveln! Great! Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en skön måndag och maila ellos!!

    SvaraRadera
  3. Ellos är trööööööga. Helt enkelt.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!