lördag 10 september 2011

Lovely lördag

Fredagen redde upp sig sen- tack för uppmuntrande ord! Kunde jag så skulle jag krama er allihop, och om inte annat skulle jag vilja gå in och kommentera hos er var och en, men tyvärr är jag lite blockad av Blogger just nu, för det verkar inte funka nåt vidare för mig att kommentera *och ja. Jag vet att Google Chrome kan hjälpa, men dessvärre har Google lite för många storebror-fasoner för sig för att jag ska ge mig in på Chrome, så jag tror jag hoppar det.*

Nu har jag vaknat. Jag har tvättat. Jag har snart dammsugit, alternativt suckat över det tillräckligt länge för att Dr Evil ska ta tag i det. Jag har lagt ut min kofta på Blocket- med stor vånda och en tår i ögat, jag har verkligen älskat den där koftan högt och rent!- och jag ska snart duscha. Vädret säger mig dock att jag borde ta en promenad i stället. Jag måste även till biblioteket och lämna tillbaka ett gäng låneböcker, annars lär hela koftförtjänsten hamna i bibblans böteskassa istället.

Ikväll hägrar 30-årsfest, och som vanligt är den stora frågan: VAAAAAAD ska man ha på sig??

1 kommentar:

  1. Igår köpte jag en jättefin långskjorta/skjortklänning/tunika som kan varieras i det oändliga! Det var bara det att när jag kom hem och provade den såg den ut som en svart säck med armar och knappar. Den går tillbaka till butiken på måndag.

    Det hjälpte ju inte dig i din klädfråga förstås...

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!