fredag 9 september 2011

Fredag och fortfarande till salu

Idag är det fredag! Och sicken fredag sen- jag ska äta lunch med
trevligt folk, jag ska avsluta grejer på jobbet, jag ska utforska
möjligheter, jag ska utmana mig själv och så har jag äntligen gått in
ett par skor. Kan det bli bättre liksom? Ja det kan det- det är Star
Trek på tv ikväll!

Veckan har varit lite hektisk med lite bortajobb, ett nytt territorie
som jag inte provat på förut, men jag hade en guldkollega som stöd och
vi har utnämnt oss själva till superteamet. Förhoppningsvis är det
inte sista gången vi kamperar ihop i såna här sammanhang.

Apropå intet: fortfarande ingen som vill köpa en Grandmas COat? Pga
den hektiska veckan- se ovan- har jag inte tagit mig i kragen och lagt
ut den än.... Vet inte om det är exakt samma som på bilden, det är en
dovlila nyans, ljung kan man säga. Rosa text på ryggen.

Nu ska jag jobba, och jag ska jobba snabbt- för desto fortare är det
fredag kväll! Ha en superdag alla!

2 kommentarer:

Vassego, här är Pratpinnen!