onsdag 28 september 2011

Whacky wednesday

Dagens status är enligt följande:
 
  • min 12-åriga dotter vill byta namn
  • jag har en träningsvärk i framsidan av låren tillräckligt jävvlig för att få mig att inte vilja gå på toaletten förrän i absolut sista sekund, dvs skjuta upp det så länge det bara går. Håll tummarna för att den strategin inte straffar sig
  • på plussidan: hittade mina favvis BBQ-mandlar igår! På minussidan: köpte 4 påsar på en gång och kommer då förmodligen äta upp 4 påsar på en gång....
  • var jättenöjd med min outfit i morse men insåg så fort min kollega klev in på kontoret att hon är snyggare än jag. Fan. Tur i oturen är den andra snygga kollegan inte här idag och jag ska inte äta lunch med Blond Beauty och Pretty Polish, annars hade jag varit totalt sänkt
  • klockan är inte ens sju och jag har redan druckit 5 koppar kaffe

Vi hörs.

 
 

5 kommentarer:

  1. Att din dotter vill byta namn, föreslår namnet "typ" !.
    5 koppar kaffe när man inte gå på toa, är du dum ?.
    Blond Beauty och Pretty Polish, och hur kallar dom dig ???

    SvaraRadera
  2. Det ville min tonårsdotter också en period. Jag sa ok, och som vanligt; "kolla med pappa att det är ok". Och på den vägen är det. Nu har hon nog glömt det. Men har en annan idé. Hon vill tautera sig. Jag sa, föga förvånande; "ja visst, men kolla med pappa att det är ok".
    Hon vill tatuera in; Mamma.

    SvaraRadera
  3. Tror jag ligger sämre till: köpte nyss 6 st chokladkakor av en nisse som står och säljer nere i matsalen :o) Hur går det för en allt-eller-inget-männsiska??? Hoppas att jag bara får lite ont i magen !

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!