onsdag 21 september 2011

The sweetest Molla

Då Molla och jag var ensamma en bra stund igår, kom Mamman på att vi kanske skulle ta och göra nåt mysigt, och vid en snabb kik i tvtidningen- mest för att försöka utröna om det fanns NÅNTING annat än 2½ men man skulle kunna övertala Molla att se- insåg jag att The Sweetest Thing var på tv- faktiskt en av mina gamla favoritfilmer, visserligen romantisk smörja men Christina Applegate är verkligen aldrig, aldrig fel!
 
Eller jo... Det insåg jag ca 3 minuter in i filmen- det är en fantastiskt skojig film, men det är INTE en film man vill se med sin tolvåring?! Jag är ledsen, men jag är en väldigt, väldigt pryd kvinna och scenen där Kate lämnar in sin klänning på kemtvätten- ungefär där räddade jag mig ut i köket mumlandes "jag måste förbereda frukosten tills i morrn" Men Molla gillade den. Jag hoppas, hoppashoppashoppas, att hon inte hängde med på alla skämten bara utan huvudsakligen gillade att de var coola tjejer som dansade. Typ så.
 
Det kom just två glada män i hantverkarkläder och en säckkärra och ville hämta 15 datorer. Jag släppte glatt in dem. Först nu kom jag på att jag faktiskt inte har en aning om huruvida det skulle hämtas några datorer eller ej? Håll med andra ord tummarna för att det inte blir ett saftigt löneavdrag för QfE nästa månad=)

1 kommentar:

  1. Hahaha - jag är lika blond jag - skyller på trötthet. Lämnade min nyckel till en man från Vattenverket på därför avsedd tid och plats dvs trapphuset utan att kolla hans leg *rodnar*
    Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!